Thursday, May 30, 2013

LONGGOKAN BEG !!!!


SALAM THURSDAY SEMUA!!!



hhhrrrmmm...
kesian coffee table nih..
jd tempat longgokkan beg!

aku blurr nak letak kat mana beg-beg ni..
nak simpan beria2 kan sok nak guna lg...
ni beg yg akan diguna setiap hari..
...dan mungkin akn guna sekali sekala di hujung mggu..


beg ummi, abah dan beg nursery arissa....


NOTA KAKI : korang letak kat mana beg2 ni ek???







7 comments:

cik imperfect said...

sy ade almari khas untuk letak beg dalam bilik ..:)beli kat jusco ..

Mr n Mrs Zaidi said...

tu la, sy pun mcm sis, selalu dilema nk letak mne beg2 tu sume...nak buat naik atas, mcm mls nk turun naik gi ambil..hohohoho...

With Julia said...

Beg? Simpan dlm almari besi...hahaha suka simpan yg jarang pakai...leh nampak baru senantiasa...yg selalu pakai gantung cm rak topi tuh kan ada juai...hahah

Maimun Razali said...

mun gantung belakang pintu bilik.....

Fizah said...

sama...dilema

With Julia said...

Kak jaja...aduyaiii maaf sgt2...description tuh ju google dlm internet semalam, x perasan kak jaja ye misi pun sama hahahha...so mmg suka misi tuh hehehhe xpa2 terserupa...maksudnya kita punya keserasian kan kak...janji satu misi family terlaksana kan kak...yeyyyyy

mama ila said...

hehehe..samalah kita...ila pun beg2 yg tiap2 hari guna letak kat ruang tamu jer..pas siap2 beg untuk hannani..letak kat tepi pintu..hahaha..sok2 nak kuar amik jer..ngeeee..