Tuesday, May 28, 2013

☼ SABTU YANG PANAS ☼



Fuhhhh....cuaca skrg...mmg panas kan???
eheh...ni baru panas dunia. errrr...GULP!

tp siyes weh panas gler skrg ni...
ari sabtu ritu tak keruan aku anak beranak duk umah..
tambah kat ruang tamu umah aku..
mmg membahang!

errmmm..senang kata, ckp lar ko nak duk lam bilik...
pasang ekon konon nye sejuk...
tu kalo ko sanggup nak tgk bil lektrik ko cecah rm300 lbh tiap bln..-penah kena-
hujung bulan ko tak yah lah nak kerut2 dahi, garu-garu kepale..
dan ko kena ingat jaja oiii...
ko bukan la org ADE-ADE..nak menghabihkan duit tuk byr bil... GULP!

ha!!! nak sgt suasana sejuk..moh kita ke Sungai Tua Waterfall...
tp aku panggil Air terjun Ulu yam..
ape2 ape ajer...
 
sampai jer kat ulu yam dah rasa redup dan sejuk..
dengar pulak deruan air...wah..sgt nyaman!!!



ni si anak mmg dah teruje gler kot!!!
mmg kebiasaannya begitu..dia mmg suka air!

 
 
 
masak last minit...simple2 jer...
nasik + asam pedas talapia + ayam goreng + air oren..
errr...kenyang wpon xde sayur!

 
 
dan sekarang moh kita mandi manda...

 
 
 
 
 
keterujaan yg tak terhingga!



wahhh..best2!...
lepas ni boleh la gi lagi...

[tp aku tak mandi..tetiba bila sampai sana sejuk menggigil-poyo-]

hohoho..
 
 

4 comments:

With Julia said...

cantikkk yer gambar picnic bertiga yg last tuh akak...so sweet...best yer pi picnic...anak dh besar senang...kena tggu Qi lah besar cm anak akak...leh picnic sama2 waaaaaaaaaaa best kan kak :)

Fizah said...

wahhh sewonoknyaaa...=D

Nurul Aziz said...

Sungai Tua Waterfall? Taktahuuu pun.. tahu ulu yam je.. dekat sangat tu dengan rumah mak.. kampung bendahara.. #tetiba nak bagitau kg sendiri. :p

Mama Idlan Irsyad said...

syoknyer berendam...