Monday, May 20, 2013

Penangan "MASTERCHEF"











Salam monday....
heh..mesti ramai xde mood nak keje ari ni..
sebab ari ni kan isnin..
tp aku kena CARGAS..
byk mende aku kena setel sebelom meeting 22hb ni!
hah!!..esok lusa.fuh..fuh..gelabah2..
ni kiranya meeting penting...so, byk sgt preparation nak kena buat...
melibatkan projek jutaan ringgit..[pojek bos aku tau...bkn pojek aku]
aku hanya lah kelopak kubis...bukannya brokoli seperti mereka2...
eeerrrr....

dah kelaut!

korang layan masterchef tak???
huhuhuu...aku?? -mmg wajib tgk-
kalo tak sempat aku tggu ulangan..
hah..kot2 la terror masak!
tp penangan masterchef ni lebih dapat kat anak...
omak nyo tgk jo masterchef ni...pastu "tak perlu kata apa2"

jom layan masterchef cilik version arissa...


resepi senang : red velvet cake + cheese cake + air milo
campur kesemua bhn2 tersebut....
eeerrrr....


 
 
 
 
 nak muntah aku tgk...tp arissa pun tak makan..saje dia main2....
aduyai si anak.. kamu dah membazir disitu...

 
 
hampir2 nak siap arissa kira " 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...masa tamat!!!!!"
pastu dia geleng2 kepala.. "ini jer sempat"

hahahha...sebijik tiru gelagat retis lam masterchef tu...
[pelakon 2 watak : dia la juri...dan dia jugak la artis mesterchef tu]


5 comments:

Cik Puan Rara said...

hehehehe bijak nya.

Ibu Dhia Danial said...

mcm dhia la ni kan.. kite masak, die pon same nk sudip periuk belanga..

With Julia said...

Pandaiiiii...besar dh makin cantik hehhe

Fizah said...

eh sama tikar kita...eheeh

keletah anak kan sentiasa mnghiburkn ;)

Mr n Mrs Zaidi said...

ni de ciri2 boleh tlg umi dia masak kt dapur nie...good girl..