Tuesday, July 9, 2013

waKtu balik Keje bulan pose!


hai korang!

sok dah nak pose kan?? mlm ni terawih..jom semua!

semalam aku cuti...

ari ni masuk opis..
cam biasa...

cerita2 dr opismate:

kawan : semalam ty kat bos bulan pose balik kul brp...
bos : .biasa tahun2 lepas balik kul bape??
kawan : kul 4.00 ptg bos..

bos : sempat ke nak masak nanti..ke nak balik kul 3 ptg ???

kesimpulan : memang bos aku terbaik kan?? 
bukan nak tipu ar...mmg Kenyataan!
tp kitorg kat opis masih waras kot...
takkan nak lik kul 3...[sama keje half day kott..hahhaha]
so, decide ngn bos balik kul 4.00 ptg..
tu pon dia masih ragu2 kot kitotrg tak sempat masak..tersekat lam jem.. dia offer lik kul 3.30ptg!

errmm..tak pe..kul 4 ptg tu pon dah sangat2 ok...-bg kitorg-
umah pon area2 sini jer...

ALHAMDULLILLAH..dapat bos yg sangat memahami..
[tak abih2 jaja ooi..duk puji bos sendirik]

hahhahaa...kebetulan jer..aku nak share waktu lik keje bulan puase motip nya..
** ko jgn tak tahu..kalo waktu ptg, awan dah gelap..tanda2 nak hujan lebat..bos aku akn suruh kitorg balik..walau masa tu baru pukul 4 ptg!..dia risau kot kitorg terperangkap jem yg teruk**


okeh..bai.. SELAMAT BERPUASA..SALAM RAMDHAN SEMUA!!!



4 comments:

penyisir rambut said...

wahhhhh..syok nye...kat ofis saya balik macam biasa...takde perubahan pon..sob3...

Cik Puan Rara said...

best lah dpt balik awal. =( rara balik cm biasa.

chuya - the mother of A's said...

jelessssssssssssssssssssssssss

Aty_Fared said...

siyes ar kak..memang terbaik..kagum giler ngan bos akak...kalau saye dah lompat bintang dah kalau bos kasi balik kol 3...