Wednesday, January 18, 2012

:: haPpy bEsday maMa ::


Mama???
Iye…mama arissa…bertuah kan arissa…
Ade mama & ummi….

Mama aRiSSa…
Seseorg yg sgt istimewa dihati ummi & arissa…
Siapa ek???
DIA lah Mama Arissa….

Ssh kan berteka teki ni…
Secara jujurnya…
Busuk   --> nama manja mama arissa
comeL  --> nama glemer nye….. [glemer ke?]..
IRda    --> nama komersial ..
suriaNi -->nama yg x penah nk guna

ape nama skali pun…dia tetap mama arissa…
w’pun dia ni suka tipu aku…mmg kaki kelentong x hengat dunia la….
Dan aku pon suka tipu dia…lebih hebat rasanya…
Antara kami mmg ada keunikan tersendiri…
Sampai org sekeliling pon dah ngeleng kepala…
“Mana satu yg betul ni”????
“sape tipu sape”???
eeeRRR…hanya kami yang tahu…

“happy besday busuk”…
Terima kasiH kerana sudi menjadi sahabat aku….
‘aku tahu aku seorang yg sgt baik’ [shy]




Semoga panjang umur…dimurahkan rezeki…bahagia dunia akhirat…

2 comments:

aTy _faRed~ said...

masih konpius..tapi apepon..hepi besday to her jugak..n semoge yang didoakan akan diaminkan...insyaallah..:)

Cikgu Sha said...

Happy birthday kak Ida.. :)