Tuesday, January 3, 2012

T’GANU : : kenduri adik aku IELA shadila


Pas balik kedah ari tu terus aku lik ganu....
Ha...lik ganu ni bkn sbb saje2 nk bercuti...
Mmg ade tujuan nya...kenduri adik aku iela...

RASA SERONOK SGT KENDURI  KALI NI...

Mungkin sbb aku da ade ARISSA...
Suke nengok kaletah arissa....sgt2 chicky & BIJAK...menjadi tumpuan sedara mara aku....
Mana x seronok nya...last kenduri kat umah aku masa aku kawen....tahun 2009... 3 bulan sebelom tu kenduri adik aku yg lagi sorg...[byk nya adik aku]

Hokeh....tentang kenduri...agak meriah walaupun kenduri tu serba sederhana...
Alhamdullillah CUACA agak ok...wpun 2, 3  hari sebelom tu hujan x benti...korang tau la kan..kalo bulan 12 kat pantai timur ni cuaca nya caner kan???

Tema hari tu kaler biru terqoise...kena plak kaler ni ngan eila...[cantik gak adik aku nih]...
perasan habih kalo dia tau aku puji dia....

 


aku pekenan sgt kat pelamin...mungkin kaler biru mainkan peranan kot..nampak sweet....



Yg kitorg ni plak berseronok x hengat....sonok klik2 bergambar...dr mlm akad nikah tu sampai la esok nya masa kenduri...w’pun penat namun aku hepi sgt2...jrg nk rasa moment mcm tu....
********************************************************************************
HANTARAN...

Utk hantaran ni aku bertungkus lumus menyiapkan  hantaran kedua belah pihak...
Hover kan??? Aku suka wat mende ni sume....tp x de la secantik org lain wat... aku mmg saje buat se simple yg mungkin...[p’mintaan eila]...rombongan phk laki fly dr sarawak... so, bila simple ni senang utk dorg bwk balik....


yg merah tu dari pihak laki...n yg biru tu plak dr pompuan....
W’pun x secantik mana...tp boleh la...still ok.... [puji diri aku sendiri]



********************************************************************************
DOORGIFT & BUNGA PAHAR COKLAT

untuk bunga pahar ni pun hasil kreativiti aku  sendiri...yg kaler biru tu kat umah aku...n kaler pink purple tu order dr adik ipar aku utk kenduri kat s’wak [tq ye adik baha]....hehhehe...
tamak kan aku!  [SUME NYA AKU NK WAT!]

aku buat kan bunga pahar ni berasaskan coklat...jd x la membazir...telur & coklat , boleh ngap 2-2 skali.... kalo nk tempah pon boleh....[ngeee]




doorgift ni plak aku sediakan 3 pattern...
Semua doorgift ni aku tempah jer dr kawan aku Hasnah....x yah aku sesak2kepala....

1. untuk rombongan pihak lelaki,
2. utk org yg tlg wat keje, kwn2 rapat,sedara mara
3. untuk tetamu2 yg hadir

gambar ni ade 2 pattern jer...satu lg lupa nk snap..huuuuu



**Aku suka design doorgift yg bwh tu...sgt berbaloi..rasanya x sampai RM3 utk 1pcs siap isi kat dalam...ade kerepek 1 bungkus,baulu 2 biji, gula2 enam biji. Gula2 tu plak dalam bekas mcm bentuk telur kaler silver....

2 comments:

Aty Fared said...

cantik nyer baju pengantin..pengantin pon cantik...suker bung apahar coklat tu..eeehh..saye suker semua..semuanyer nampak sempurna..apepon..tahniah atase perkahwinan adik..:)

Cikgu Sha said...

abih doh la adik beradik perempuan kawen kat umah kt. lepas ni nk tggu kenduri sape lok? ABG LONG ke adik bongsu dulu..hihihihiiiiiiiiiii..