Friday, January 6, 2012

Nekad # best ke cter ombak rindu ni hah???




Ala...tangkap leleh ar...
pe la cter2 air mata ni...
rugi tau tgk...


weh sape kata rugi...aku tgk tau!!!


Aku ni BUKAN penggemar novel...mmg sesekali aku x kan baca novel...
Pernah aku cuba baca...tp x abih...aku lebih suka pd aktiviti lain selain baca novel..paling x pon bg aku baca magazine ok la...at least ade gak gambar...

Ombak rindu...novel ni mmg popular sgt masa aku study kat Uitm dulu...ada sorg member beli..then yang lain tu “cHOOppp” ikut turn...student kan, mana ade duit sgt nk beli novel2 nih...terpaksa lar menumpang org punya..ntah sampai berapa generasi pon aku x tau..seingat aku da setahun berlalu pon masa ade org “Q”  nk baca novel tu...


TP AKU TAK!


Org kata baca novel ni jiwang & romantis...tp kan?? Ade je kawan aku rock kapak pun  duk “Q” nk baca novel tu...yg brutal2 pon ade...haish..salah la pendapat tu...

Dan

Ade gak org yg romantik...& jiwang...tp x suka baca novel...HEH!!... [BUKAN AKU] shy..shy cat!!

Ombak rindu...kuar jer cter ni aku da NEKAD nk tgk....nekad ko..jgn memain...[tp aku x romantik & jiwang] hehehhe...x sempat tgk kat wayang aku subsribe kat astro first...NEKAD  kan???

En aznan da paham aku....ikut jer kehendak aku...tp kan paling x sangka en aznan pon layan beb...
Da sebelom ni xde plak dia tgk cter cintan-cintun ni...hehhee...kalo boleh setiap tayangan nk tgk...
Pada aku cter ni best!!!

**persoalannya :: baik kan izzah lam cter tu?? Boleh ke aku nk jd cam dia...kena pukul pon nangis jer...x de lak nk melawan ke ape... dosa kalo lawan suami kan?? [ aku x lawan ..aku patuh] heheheh...

## moral of the story: aku nk jd cam perwatakan izzah dalam ombak rindu & DHIA dalam tentang dhia...boleh ke???

1 comment:

Aty Fared said...

besh ar novel ni..saye puluh kali dah bace..huhu..kalau lame sangat tak bace..lepas tu bace balik pon ley nangis lagi...muwahahaha...dalam hati penuh ngan taman...;p