Tuesday, January 17, 2012

..::taK saLah kaN??..seNyum::..


Dalam aku tensen ngn pelayan kat restoran tu….
Aku melangkah dengan mulut muncung & sesekali mengomel2…
Ada la tu mende x kena…
Biarkan…

Eheh…ade sorg kakak ni…melintas depan aku…
Pernah nampak…keje sebelah opis aku…
Senyum manis memandang aku…
Kenal aku ker???

Eh nk senyum dengan org yg kenal jer ke???
Yg pastinya kakak tu x kenal aku…dan aku pun lg la x kenal dia…
Tp kan..kakak tu senyum kat aku….hehehe…bukan aku sorang…
Dia senyum kat semua org….

Moral of the story…aku kagum ngan kakak yg suka senyum tu…
Kita x tahu pun kot2 dia ada masalah ker..ape ker…
Tp dia tetap senyum….
Aku pun nk senyum la…hehehehhe…..

Dengar lagu ni aku akan tersenyum…..

Senyum senyum senyum senyum senyum
Kacak luar Kacak dalam Kacak dengar sini
Kalau saya senyum Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum Dunia tiada penyakit
Senyum, Tak perlu kata apa-apa
Senyum, Tak perlu kata apa-apa
Senyum, Tak perlu kata apa-apa
Senyum,tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina
Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

2 comments:

aTy _faRed~ said...

senyum menandakan orang tu tak sombong walaupon tak kenal..jangan senyum gatal udah ler..;p

jaja_norliza said...

aty : senyum gak leh nampak muda....cute gtu! heehe