Wednesday, April 3, 2013

:: anak demam ::

salam u olls..
hari ni entri ringkas jer..
bz...

eerr...

korang pon mesti susah ati kan kalo anak korang tak sihat...
cam aku... tak tenang..risau...kesian...sedih...semua ade...
tp 
kita ni sbg ibu harus kuat!  chaiyoook!!!

ekceli ni gambo arissa demam b4 lik kg ari tu....

alhamdullillah...    skrg dah ok....




S.M.I.L.E
:-)







3 comments:

Marliana Nawi said...

Alah ciannya... sekarang dah ok belum ni?

ch@ said...

olololo...mmg susah hati bila anak2 sakit, tapi anak sakit ni uji tahap imunisasi bdn dorg sbnrnya. kita ni hanya berdoa kalau sakit, jgn la sakit tiga2 serentak, mau emaknya pun sakit jugak. sobs!

With Julia said...

mama jaja...ju doakan semoga anak akak cepat sembuh...btul bila anak x sihat kita yg jadi rasa sebak...sungguh x terkata...get well soon dear :)