Monday, April 22, 2013

:: Lagi2 Nasi Arab ::

mmg dah tak de makanan lain ke Jaja oiii...
asik2 nasi arab jer ko nak post!
hahahhaha...

sori la...yer...
nak up entry yg masak sendiri ntah bila la kan??

ni aku cuba syorkan tempat best sape yg nak mkn nasi arab...
kat TTDI shah alam...
dah lame tau tmpat ni..
sbb dekat jer ngn umah xde la rush nak gi kan...
tp ari tu bila my BFF dtg umah...
aku ajak la dia ke sini...

restoran ni sgt sesuai tuk sape2 yg ade anak kecit...
sgt selesa...rasa cam mkn kat umah...
harga pon murah...
rasanya kitorg mkn byk2 tu pon tak sampai RM100 kot...

aku & kwn aku order air avocado lemon..-best-
laki aku order pudina tea -satu teko- [rasa cam ubat gigi] hhahaha...
nasi arab ni aku lupa nama dia..tp siyes best!
ambik set tuk 3 org...-byk-
errr...kenyang...


:: asal plak pic atas tu hilang, heh..abaikan ::

tuk desert plak ktorg mkn pulak ice cream cake...
-sedap-


ni lar kwn aku...dah lama gler aku kwn ngn dia...
BFF kata ko!
 tgk arissa...kalo jupe "mama" mmg dia akn lupa ummi...





3 comments:

Aty Fared said...

Tak pernah mkn nasik arab..teringin nk cube..

Julia Johari said...

Ju pun x pernah mkn nasi arab...akak jaja tq kongsi kt mana nk mkn nasi arab besttt...wehuuuuuuuu

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

wauuuuuu..mcm best jek nasi arab..lameeeee sgt dh tak makan padhal ade jek nasi arab kat kuantan ni..heheheheh..terus mengidam..=p