Wednesday, April 17, 2013

kalau dah suka


eeerrrr...
arissa ni kalo dah suka wat sesuatu dia mmg akn tumpukan kat mende tu..
pggil sekali dua mmg wat tak tau jer...
ade time aku pon suka...sbb aku leh wat keje aku..
masing2 wat haluan sendiri.... hahhahaha...

aku leh nampak perkembangan  minat dan tumpuan anak2 ni berbeza ikut peringkat umur...
ade time dia akan suka nak joget2 depan tv...
pantang dengar lagu...

ade time dia suka menulis...
tu tak kira lagik kalo berlakon ckp sorang2...
kejap dia jadik "aku" [mak]...pastu bebel2 kat bear dia...
sebijik ikut ayat aku bebel kat dia...
haih anak...mmg suka meniru kan???
betul  lar org ckp, jgn bercakap mende tak senonoh depan anak...
nati dia mengikut...
insha-Allah selagi leh jaga kita sama2 jaga tutur kata kita yer...

dah meraban dah ni...

okeh...ni nak tunjuk pic arissa main ngn puzzle ABC nie...
mmg ralit...khusyuk...tumpuan sepenuhnya tu...
 gambar di snap pd pukul 1 pg...
aduyaii anak...seb baik sok nye tu ahad..so, ummi tak keje...
layan jer la sambil tgk cter2 ulangan kat tv...
astro kan suker ulang2 cter...


 ni pict esoknya..
sambung balik...baru balik kenduri masa ni...
aku mmg tak kemas kan menan tu...
biar jer selagi tak de org bertandang ke rumah aku..muahahahhaa [kantoi]



dah...malam nya sambung lagi....
eerrr...

padahal puzzle tu dah berkurun ade kat amah aku...since arissa baby lg..
tp baru skrg dia nak main ngn mende2 tu..
haiih... biarkan sajer...


seb baik aku tak buang puzzle tu...penah terpikir tuk buang jer sebab semak...merata2 aku jupa ABC tu..
bwh sofa, kat bwh meja mkn.. kat lam kete aku..lam handbeg aku pon ade wei..
 
"ummi ni keje nak buang barang jer..wpon murah tetap beli ngn duit tau"

dah biasa ngn ayat dari suami kesayangan aku tu!
hahhahhaha



p/s : aku diam jer kalo laki aku marahkan sbb mende yg betul... tp kalo aku yg betul aku akn jadik singa!
ya ampun wahai suami ku!!! eerrr... heh!
;-)






1 comment:

With Julia said...

waaaa nak join joget gan arissa boly heheh pandai arissa skrg ye...bgus fokus buat sesuatu :)