Friday, April 19, 2013

:: Bila tgn KAYU melukis ::

salam jumaat!
uwaaaaaa!!!
cuak hokeh bila si anak mintak lukis itu ini...
aku ni tak pandai sgt lukis...sekadar BOLEH je la...
huhuhuh..

satu hari arissa mintak aku lukis katak..

"ummi icha nak gambar frog"

adush...camana aku nak lukis ni..
hentam saje... ko tau dia ckp ape..

"tu bukan frog!!! nak gambar frog!!" -nanges, guling2-
haih... x reti  la aku nak ber imaginasi rupa katak nih...
errr...

tp best bila ade xtvt lukis melukis nih...
ini lah hasil artwork kami anak beranak...
hahhahaha... 
dua pic kat atas tu arissa punya..
fish kaler merah lukisan abah
yg fish biru tu ummi punya...
[yg pasti fish biru tu ade seni sket la kan]
hahhaha
jgn marah ha!

 sajer aku tepek pic ni wat kenangan..
sonok gak main lukis2 ni ...
aktiviti satu family!!!




  byk lg yg arissa request suh ummi lukis!
eerr...dia ingat mak dia ni ber seni hagaknya...
aku cube melayan sebaik mungkin..
katanya dah jadik mak kan?
harus la luang masa bersama anak bila hari minggu...

cer tgk pic bear tu!
bear tu aku dah biasa lukis dr sekolah rendah dulu...rupa dia  pon mmg cegitu dari dulu...
hahhahaha...
kira dah lama prektis..tu yg nampak rupa sket...
gambo botol susu "tommee tippee" pon ade...
biar pon buruk benar rupenye...

ni hasil kreativiti tgn kayu aku!
hahhahah....

arissa ty ;

"buah epal ngn cherry mmg sama ke ummi?"

"tak la... lain la..cuba tgk betul2..."

"ooo...cherry ade dua..epal ade satu "

aku :
[senyum]




::  hari mggu ni nak bg aktiviti ape ye tuk arissa ??? ::






3 comments:

wanie amerie said...

salam kenal tuan rumah..jln2 singgah sini & follow..
samalah kita, tgn kayu nk lukis kucing sekali jdik kambing..hehe..
sudi2lah follow kita yer..tqvm

Lily@MamaZaraZareef said...

ok jugak ape awk melukis..klu saya lagilah tak beseni..saya punye lukisan ikan mmg sebijik ikan yg husbnd awak lukis tu..kekekekeke..mujurlah husbnd ok sket bab2 seni ni..so dielah yg dok melayan anak2 melukis mengaler selalunye..=p

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/