Thursday, April 18, 2013

:: ni baby icha..NOKTAH ::

alahai arissa...
selalu cakap sorang2...
cam aku ckp sebelom ni...kuat berangan...
berlakon pon ye gak...
pelakon nya adalah anak patung selaku "baby Aish" [anak susuan aku]
semua patung2 arissa nama "baby aish"
adutai...aku pon pening...
arissa tgk sepupunya masa baru lahir ari tu...
skang dah balik sarawak...mmg tak penah jupe...
dan bermula saat tu la...asal nampak baby..dia kan pggil  "baby aish"
tersedak2 bdk tu hagaknya...

bukan tu jer...
lepas mandi mmg kena balut dia ngn towel pastu dukung...
ala gaye kita wat kat baby tu..
cam tu lah setiap kali mandi...
dia kan jerit2..." nak wat baby aish...nak wat bay aish..."
adushh....
kesimpulannya > baby aish jugak adelah satu fesyen!
noktah

ni pic masa dia duk susukan baby....
asal aku kuar suara dia akn ckp " diam ummi...baby aish nak tido"


kalo berlakon, dia akan jadik gaya mak-mak kononya...-gaya aku la-
tak pon gaya cikgu-cikgu sambil pegang hanger -kat skul kot-
hahhaha lawak wei...


ni baby dah tido...  ko tgk botol susu kecit tu dah ade kat tepi...


hahhahahha
dia ni mmg pandai berlakon...
tu ko tak tgk lagi dia wat drama air mata....
sekelip mata jer dia leh nagis...then gelak..pastu nanges balik...
yg magic tu masa watak nangis siap air mata berjurai2...
aduyai....




p/s : mmg bdk2 suka berlakon kan??? ke anak aku jer???






1 comment:

Aty_Fared said...

Budak2 dan imiginasi...:-)