Tuesday, July 24, 2012

jem dan ramadhan..

hehheeh..
ape ko hengat aku nk cter pasal jem stoberi or jem nenas ka???
ha! ni jem di jalan raya...
ari ni dah hari ke-2 bekerja di bulan ramadhan untuk tahun ni..
semalam & harini..mmg jem teruk gler..
fuuhhh...
umah aku ngn tempat keje biasa leh sampai lam masa 15-20 minit tanpa jem..
kalo hari biasa jem aku akan sangkut lam 45 minit la lbh kurang!
ari ni & semalam ko tau..aku duk kat jln raya hampir sejam setengah! ntah 2 jam kot??
.pengsan!

 
Gambo ni tipu2 jek...xde la jem teruk cagini nak ke opis aku!

hahhaah..
mesti ko gelak kan aku kan...
sbb aku tau ade org lagi teruk nk hadap jem berbanding aku ni...
tp ko..aku tak boleh la nak hadapi ni...
huhuuuh..tak kan aku nak benti keje kot...hanya sbb jem!
bengong ke hape!
hahhaha..kena hadap gak la...

ade member aku ckp...
" ala...bulan pose..biasa la.."
aku : "ape kena mengena bulan pose ngn jem??" *wink*
lagi pun jem waktu pg...kalo ptg tu may be sbb bazar kot?

tp aku tak sangkut lam kesesakan tu bila balik keje....
memandu ngn tenang...15 minit dah sampai umah!
hooorey!!!

ko nak tau tak..
kalo hari biasa..mean bkn bln ramadhan
opis aku masuk keje 8.30pg..balik kul 5.00ptg...
dulu kul 5.30..tp bos aku baik hati..suh kitorg balik awal takut jem!
huaahahaa...memang bos terbaik ar!

pastu bila bulan pose kitorang balik kul 4 ptg ko!
hahhahah
giler best!
4.15ptg aku dah kat umah....
leh masak ngn tenang!



Terima kasih my boss yg baik hati & berhati mulia!


 lambat lagi nak balik ek??huuu...
zzzzz.zzz.zzz



eh??? korang pulak camane waktu keje di bulan pose ni???




4 comments:

!k@ said...

tang balik awal tu mmg best..hehe..
sama la ika pn balik awal ms bulan pose..

izla said...

kitorang kene masuk kul 7.30pagi, baru leh balik kul 4.00pm. huhu

Tabiee Fairus said...

xpe ja....pahala tu...

aTy _faRed~ said...

beshnyer..!!!! saye balik kol 5 jer...sampai umah tetap kol 6..sebab jam nyer pasal...ggrrrr....