Monday, July 16, 2012

ToLong lah aku.... :-(

kawan2 blogger....@ tak blogger pon tak pe.... :-)
sape leh tolong aku???
huhuuu.....

soalan nyer...
"caner aku nak rotate gambo kat post ek?"

aku ni kan..byk cter aku nk post kat N3 blog aku...
aku suke bila blog aku nih byk2 gambo...
tp kan...ade plak gambo2 ni bila aku upload dia jadik terbalik...
sah2 sebelom masuk post tu da elok2 gambo tu menegak...
tup..tup terbalik...

sape tau camane nak rotate...
aku dah godek2 cari tp tak jupe...
korang2 mesti tau kan???
weh ajar aku! 

tak baik tau kedekut2 ilmu...[ayat merayu nih] 
tolong ar! aku betul2 tak tau nih....
dah carik kat tutorial x jupe lak....

pls...pls...pls....

sayang korang tau!

3 comments:

izla said...

takde idea la jaja.
sowi!!!

aTy _faRed~ said...

rotate sebelum upload...lagi senang..:)

!k@ said...

aah..biasanya ika dah rotate sblm upload..xde pulak dia rotate balik..
huhu